lördag 30 augusti 2008

regnig lördag morgon


kl är 08.35 jag klev upp för en stund sen. jag har bryggt kaffe och letat fram kläder för i dag. alla de andra sover och det enda jag kan höra ljudet av nere i köket är diskmaskinen. det är pissväder ute ,not nice. jag har precis hällt upp en mugg kaffe och ätit en kaka. snusen ligger på plats under övre läppen....haha...snuttan kom hem sent i går kväll för att äta och sova ,hon kom och väckte mig för att få gå ut och jaga.pojkarna kom hem vid 23 i går och då jag pratat med dem och ställt fram kvällsfika kunde jag gå och lägga mig utan oro. planer för idag : bli miljonär....hahaha...vi ska åka in till storheden för att pojkarna vill på biltema. jag själv går väl på andra affärer ,för in på biltema vill jag inte....inget för mig.

nu ska jag kolla tradera...haha...ha en bra dag /tingeling

Inga kommentarer: