lördag 9 augusti 2008

fönsterputs och skurning av golv







det har jag pysslat med idag men även mycket annat nyttigt har jag gjort. jag har strykit gardiner och bytt i sovrumsfönstret. tvättat tre maskiner med kläder. en arbetsdag här hemma med andra ord. i kväll har jag faktiskt tagit det lite lugnt och läst min bok. jag kände att jag inte orkade göra mer nytta denna lördag. roger har kopplat in bänkdiskmaskinen (köpte en beg. använd endast tre mån.) av en kompis. har velat ha en diskmaskin i flera år och nu äntligen har jag en. helst av allt hade jag velat ha en stor ,men platsbrist råder i köket....haha...nu är klockan 22.20 ,jag har duschat och ska snart lägga mig under täcket med boken i min hand. pojkarna har gått till sovstugan och roger är ute i garaget ...tror jag...det är tyst och jag kan höra snuttan kurrar ,hon har lagt sig i min säng och där mår hon gott...haha...



jag har tyvärr inget vunnit ikväll varken på keno eller lotto....snyft.



du har varit så tyst L , inte lämnat ett enda spår av dig i mitt krypin. hoppas allt e bra. hur går det med ditt lotto o keno? nä nu ska jag bara kolla min mail sen stänga av datorn för i kväll .sov gott /kram

Inga kommentarer: