onsdag 6 augusti 2008

full fart


....hela kvällen.jag har jobbat som vanligt. när klockan väckte mig var jag ovanligt pigg ,det gjorde nog susen att somna tidigt i går kväll.jag gjorde mig i ordning och for på jobbet . när jag kom hem så var det precis bara att vända i dörren anton ville i väg och titta på ett gammal volvo 245 ,ett projekt inför kommande vinter....haha...låter som att han ska försöka bygga sig en epa traktor....nåja jag tycker det är bra att han har nått att göra istället för att "drälla " omkring på byn och inte göra nåt vettigt. han ,roger och oscar är ute och skruvar och mixtrar i garaget nu.

jag har duschat och är på väg att lägga mig för att läsa innan jag somnar. vi har även varit förbi och hälsat på hos brorsan och hans familj ,skulle ändå hämta mina oriflame produkter som kommit. där blev vi en stund. denna kväll har oxå varit ganska fullspäckad...puh...skönt att få slå ner rumpan framför datorn , klockan har blivit 21.15...jag har knappt hunnit få i mig nå kaffe i kväll , ingen rast ingen ro...haha....ett glas vatten har jag bredvid mig det duger åt mig den här tiden ...haha....när jag kom hem efter jobbet blev jag bjuden på ugnspannkaka , som roger gjort ,den smakade inte alls illa. han kan om han vill....

inget fiske blev det i kväll heller , få se om det blir i morgon då.hoppas du haft en lugn kväll så du hunnit vila lite L. nu ska jag bara kolla min mail ,sen lämna datorn för i kväll ,ha det bra /kram

Inga kommentarer: