fredag 28 juni 2013

vaken fredag

vaknade av alarmet 06.30 låg kvar några minuter sen klev jag upp.....så trött denna morgon. varit vaken och uppe 05.00 men somnade då om och sen har det varit mygg som surrat runt mitt huvud i natt. har inte sovit så jättebra. nåja nu är det en ny dag med nya utmaningar ,det är FREDAG ...yeeey ...jobbar kl 10-14. ledig lördag ,jobbar söndag 12-15 , måndag 10-14 sen semester...yeeey.....det närmar sig semester. =)
fredag idag och jag har inget planerat förrutom att jobba mina timmar. jag hoppas verkligen att det händer nåt kul =),jag vill gärna INTE tillbringa helgen helt ensam.
ligger nu under täcket känner mig både trött och slö ,tror jag behöver lite kaffe .....snart upp och dricka kaffe och göra mig klar för dagen.....
hej så länge....

Inga kommentarer: