tisdag 25 juni 2013

jobb ,tvätt och...

vilken toppenbra morgon jag haft önskar den aldrig skulle ta slut....snyft....VILL HA fler mysiga morgnar .....
sådär vid 09.10 hoppade jag upp på cykeln och for på jobbet. idag har det varit fullt ös som det oftast är....suttit vid datorn o jobbat ett tag sen i butiken och hjälpt kunder ,packat upp varor mm....kläder åt mig hade anlänt till mig från Noa Noa =)...även från strömshaga och gerbera =) det blev lite shopping =).....KUL KUL.
efter mina arbetade timmar cyklade jag hem sprang upp i läggan greppade smutstvätten och bar ner tvätten till tvättstugan.....pust....ingen rast ingen ro och hur mycket värk som helst .....gaaahhh.....nu har jag tvättat kläderna och de hänger på tork i torkrummet till i kväll.....
nu ligger jag här på sängen ser lite tv ,vilar och passar på att blogga lite.
en kompis hörde av sig och ville jag skulle titta förbi och självklart ska jag göra det. på en stund hoppar jag upp på cykeln och far i väg ett tag tills det är dags att fara ner i tvättstugan och hämta tvätten som då borde ha torkat.....
vad mer jag ska göra i kväll vet jag inte. pappa är hos lillasyster och det lät inte som att han har tänkt komma hit förrän i morgon kväll eller torsdag. jaja....inte gör det nåt , det är bara bra att han tillbringar tid med hon och hennes familj.
jag tycker det är ganska skönt att få rå om sig själv och göra vad jag vill.
självklart saknar jag att ha min bästaste vän  bredvid mig  dygnet runt (om jag får välja) , få surra ,mysa och ha superkul i hop med......=).....
nu ska jag inte surra så mycket mer ha en fin eftermiddag/kväll.....
dagens shopping

ätit lite mat idag: potatissallad korv med senap och bostongurka.

Inga kommentarer: