onsdag 26 juni 2013

slö slapp och en aning rastlös

hmm...hur går det i hop slö ,slapp och rastlös?....nåja jag är nog mest slö och slapp en gnutta rastlös för skulle jag komma på nåt kul att göra skulle jag studsa upp ur sängen på med kläder och vara redo...men inget händer här.....ensamt tyst och tråkigt bara.....om det hade funnits nåt roligt att göra hade jag inte varit slö.
fast det är klart jag skulle ju kunna klä på mig och dra i väg ut en sväng men då var det ju det att jag är för slö för att ens orka hoppa upp på cykeln nu.....antar att jag bara kommer att se tv och läsa min bok......men jag önskar att nåt  kunde hända som förgyller resten av den här tråkkvällen.
nåja ......tid att fundera har jag haft och jag lovar att jag funderat en hel del och funderar fortfarande....
vägen går inte genom himlen , vägen finner du i ditt hjärta....

Inga kommentarer: