lördag 22 juni 2013

midsommardagen

efter jag tagit en dusch på morgon så kröp jag tillbaka under täcket och blundade en stund. ingen stress. efter ett tag hörde bästaste vännen av sig och tittade förbi för att surra och dricka kaffe. min morgon har varit helt kanonbra =)....
på förmiddagen kände jag mig fortfarande slö så jag la mig i sängen på täcket med en filt över mig och somnade .....när jag ett tag senare vaknade så klev jag upp. har grejat och donat lite.
det har varit ett riktigt oväder idag spöregn och åska ,men nu är det uppehåll.
har varit ut och cyklat förbi kiosken för att lämna in dagens spel lotto o keno. nu har jag chans att vinna pengar i kväll. =)
tack för att du påminde mig om lotto bästa vännen min =)....
vad jag ska göra i kväll har jag ingen aning om. är helt ensam hemma. pappa är hos syrran och kommer inte hit förrän i morgon och Oscar sover hos Roger.
jag har massor med värk idag ,har tagit värktabletter men det har inte hjälpt ,men som vanligt biter jag ihop och låtsas att allt är bra.
hej hej

Inga kommentarer: