söndag 30 juni 2013

påklädd

nu är jag påklädd och klar för dagen. låg kvar länge i sängen under täcket men till sist klev jag upp tog en dusch. lite piggare blev jag med en dusch och därefter kaffe. nu har jag även klätt på mig och inväntar nu att bege mig på jobbet men än ett tag kvar. öppnar butiken kl 12 och stänger butiken kl 15.
funderar o funderar försöker tänka positiva tankar för att orka .....
jag har hittat igen lite av  mina positiva tankar men bara dem nu kunde finna sin plats i huvudet och inte försvinna......livet kan bara bli bättre det hoppas och tror jag.....=)....och jag ska ha det jag vill ha och jag kommer att kämpa inte ger jag upp fastän det känns hopplöst då och då.....jag kan få tänka om lite men till sist ska jag ha det jag är värd......
varje dag i ditt liv är ett blad i din historia.....
din uppgift är att upptäcka din värld och sen ge dig hän åt den av hela ditt hjärta....
Amour vincit omnia....

Inga kommentarer: