torsdag 20 juni 2013

torsdag em

eftermiddag och jag är tillbaka. har jobbat mina timmar i full fart.
pissigt regnigt och grått väder idag. tänka att jag är så väderberoende. är det såhär tråkigt väder känns allt så hopplöst tråkigt och är det sol och varmt är jag betydligt piggare och gladare....
längtar ju efter sol och värme. =).....sol och värme längtar jag efter men det finns nåt annat jag längtar mer efter ......=)
efter jobbet blev jag hämtad av min far och vi for till uddens hembageri för att jag ville köpa bulla. sen for vi hem. medan jag tog en dusch så lagade min far mat. grillkorv och potatismos ,gott och enkelt. har duschat och ätit och här ligger jag nu i sängen på täcket med datorn i knät och skriver ner några rader.
ikväl får min far främmande av min fabror och hans fru nåt annat är inte inplanerat för dagen/kvällen. önskar mig bla. fint soligt väder......=)
nu blir det slappa o vila en stund....hej så länge

Inga kommentarer: