torsdag 20 juni 2013

torsdagkväll

nu har kvällen passerat och vädret är lika tråkigt.
min farbror och hans fru  har varit här ikväll likaså pojkarna. när alla for åkte vi ut en sväng och åkte runt lite. strax före 21 var vi åter hemma. jag har skurat golven och donat lite. vi håller koll på hästarna och hoppas på en vinst på v64 och dagens dubbel. =).....
imorgon är jag ledig å jag som hade räknat med att jobba. ledig hela helgen fre-sön ,det är inte helt fel.=).... jag hoppas nåt roligt händer i helgen och mest av allt hoppas jag få träffa min bästaste vän , saknar dig så mycket , hör av dig när helst du vill ,kram till dig....
nu ska jag slappa resten av kvällen , känner mig trött så jag tror inte det dröjer alltför länge tills jag bäddar ner mig....sov gott dröm sött

Inga kommentarer: