lördag 29 juni 2013

mys och rally

morgonen blev helt okej =).....alltid lika mysigt att träffa dig bästa vännen =).....efter kaffe och mys blev det rally cross. for upp på högheden där dem körde rally cross SM , tycker det är verkligen jättekul det var inte första gången och inte heller sista gången. lite tråkigt att inte få se finalen ,men det blir nog en annan gång om jag får bestämma.
kom hem vid kl 14 och var hemma nån minut innan jag hoppade upp på cykeln och for på kiosken för att spela på hästarna och lotto. efter några minuter var jag åter hemma.
nu blir det att slöa och se v75 på tv och samtidigt hålla tummarna för en vinst. =)......
ikväll händer det lite på byn ,det är cruising. det kan nog bli en del folk ute ,KUL. få se vad jag hittar på. pappa är fortfarande här och  just nu vilar han lite.
känner mig en aning trött efter den lilla sömnen i natt. tar nog en "powernap" för att orka vara vaken och pigg sen i kväll.
hej hej

Inga kommentarer: