onsdag 26 juni 2013

carpe diem

å så var jag tillbaka här igen. har inte så mycket att göra innan det är dags att springa iväg på jobbet.
har varit riktigt slö denna morgon för att värken är outhärdig ....gaaahhh både värk i kroppen och knoppen....men det är väl inte annat att göra än bita i hop och låtsas att allt e bra för att gnälla funkar ju inte.
det är bara leta fram positiva tankar och le. solen lyser ,det är varmt.=) idag har kjolen åkt på ,det är sommar =)....och idag ska jag lyxa till det med ett besök hos frissan kl 14 och bli fin i håret =)...funderar på vad jag ska hitta på att göra för nå med håret ,ska jag klippa av håret eller behålla längden? vilken färg ska jag välja ?......har inte riktigt bestämt mig ännu ,det blir nog som jag brukar, jag bestämmer mig när jag sitter där i stolen =).....
jag saknar ,längtar , hoppas  och väntar ......=)
carpe diem , quam minimum credula postero.....


Inga kommentarer: