torsdag 6 juni 2013

soligt svammel

ojjjj.... det har gått måånga timmar men nu är jag här igen.....
eh solig varm dag =).....en dag då jag tillbringat en del timmar ute i solen ,läst och svamlat.
en ledig dag och jag har inte gjort mycket vettigt. jag har bla suttit nere i parken och läst i solen. cyklat runt kring byn och grejat , sånt jag kallar svammel. har tillbringat dagen mestadels ensam och det är absolut inte helt ovanligt ,men huvva så tråkigt....=(....
en TRÅKDAG i dubbel bemärkelse.....=(.....såna tråkdagar borde raderas omg.det är ju meningen att man ska fylla dagarna med liv och inte livet med dagar......livet är som sagt för kort att slösas bort .....
nää herregud nu är det dags att jag raderar pessimisten i mig och lockar fram optimisten i mig=).....
i morgon är det fredag och skolavslutning kl 08.15 och sen ska jag jobba fram till kl 14.men därefter har jag helg hela två dagar ledigt och jag undrar vad jag då ska hitta på....hmm.....fint väder vore inte helt fel ...=).....nånå nu är det kväll och jag väntar att Oscar ska komma hem för kvällen , han har bara visat sig korta stunder denna dag.
nu ska jag slappa och jaaa läsa så klart ,del 2 i trilogin har jag börjat läsa den är otroligt bra fängslande......
hej så länge
andra delen av E L James trilogi. romantisk ,befriande o fullkomligt beroendeframkallande.
 

Inga kommentarer: