söndag 9 juni 2013

svammel

...det är kväll och här är jag och vet inte riktigt vad jag ska skriva för något. jag har faktiskt inte gjort nå vettigt idag ,bara svamlat ,svamlat och svamlat.....men timmarna har iaf passerat i snigelfart.
en förbannat TRÅKdag ,det håller på att  snart bara finnas såna dagar .....
nog gnällt om det.....
jag har blivit besatt ....besatt av boken jag läser ( femtio nyanser av mörker) ....suveränt bra bok svårt att slita sig från den , men ibland måste jag göra annat emellanåt som tex dricka kaffe ,ta en snus...
tack för din kommentar =)....hoppas även jag gör dig på bra humör  vännen =)....hmm...låter inte bra med din hälsa bäst att kolla upp det för så kan du inte gå omkring och ha ont. du måste vara rädd om dig och sköta om dig annars ska jag ta hand om dig =)....lämna gärna fler kommentarer kram till dig
nu ska jag dricka lite vatten och sen fortsätta läsa.....sov så gott

Inga kommentarer: