lördag 15 juni 2013

lördag tidig morgon

somnade sent i natt nångång. har inte sovit särskilt bra har drömt mycket och så har jag den vanliga värken som hela tiden gör sig påmind.....nånå....
slog upp mina två blå för ett tag sen (05.40)....varför ska jag aldrig få sova?......
pappa snarkar och sover han behöver verkligen få sova som varit vaken i nästan två dygn.
när han vaknar så är det full fart och då ska man vara beredd för då blir det nog att dra i väg någonstans ,rastlös som han är....=).....
i morgon söndag är det "Oscar vecka" ,få se om han kommer redan i kväll , jag kommer att ha läggan full av folk säkert de närmsta dagarna ,kul men samtidigt jobbigt eftersom jag har blivit van att vara för mig själv.....
hade önskat att jag hade fått följa med kompisar  och fiska idag =(.....jag verkligen längtar att få fiska för nu är det längesen....känner mig ganska så bortglömd mellan varven =(....har jag tur så kanske jag får följa med nångång.
nu blir det att koka en kopp kaffe ...hej så länge

Inga kommentarer: