onsdag 5 juni 2013

fängslande

...stor del av kvällen har jag varit fängslad av min bok ,så otroligt BRA den är och snart är första delen utläst ,då är det del 2 i trilogin som väntar , vilken tur att den är inköpt redan =).....förrutom att jag läst så har jag donat och fixat lite här hemma. en lugn kväll hemma.
fortfarande ensam hemma men Oscar kommer nog vilken stund som helst skulle jag tro....
jag börjar känna mig trött men jag måste nog läsa lite till innan jag somnar.....
i morgon är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...har jag inget att göra så kan jag ju alltid läsa , jag önskar att nåt roligt händer =).....
tänkte ta sovmorgon i morgon ,få se hur tidigt jag vaknar då. inte förvånad om jag vaknar som vanligt vid 06.00 tiden......=)......hoppas det blir som väderprognosen lovat ,soligt och varmt då blir det att vara utomhus i solen. =).....
nu avslutar jag mitt inlägg och säger sov så gott o dröm söta drömmar....

Inga kommentarer: