söndag 9 juni 2013

söndag morgon

och jag är här....tidigt som vanligt. har varit vaken hur många gånger som helst och när klockan var 07.00 klev jag upp...brist på sömn känner jag till ,varför kan jag aldrig sova en hel natt och länge på morgon ?.....tiden går ju så sakta när jag alltid är vaken....
nånå....nu dricker jag morgonkaffe.....
funderar och funderar.....och jag kom just på vad har jag ätit de sista dagarna...hmm...har inte ätit nån vanlig mat sen i torsdags tror jag. några mackor är  det enda jag ätit.....om jag skulle försöka få i mig nån vanlig mat det är nog dags....
det ser ut att bli bättre väder idag solen är framme och himlen är ljusblå med vita moln här och var....=)....vad jag ska göra i dag vet jag inte hoppas nåt roligt händer. känner mig som vanligt rastlös....
hej så länge

Inga kommentarer: