lördag 8 juni 2013

tillbax

..åter tillbax .....har sååå tråkigt, känner mig ensammast i världen och ledsen. men jag biter i hop och tänker att jag är van att vara ensam......
Oscar kom hit för att byta Xbox spelet, han ville ha det bättre spelet hos sin far. han for och  kom tillbaka för att han glömde en sladd och for lika fort igen.....telefonen ringde efter en stund och det var Oscar som kom på att han hade ju glömt ett spel så han var förbi för att hämta det. 3 gånger sammanlagt har han varit hit inom en kort stund. hur kan man ha så dåligt minne och ska fylla 14 år....hmm....
nånå....jag sitter här o funderar ,har hur mycket tid som helst att fundera nu är jag ensam till nästa söndag.
undra vad jag ska hitta på i flera dagar. skulle ju kunna låsa in mig med mina tankar men det är ju ingen bra ide' ......
känner mig trött ,nu blir det läsa lite innan jag bäddar ner mig ...sov gott

Inga kommentarer: