onsdag 12 juni 2013

onsdag

och jag är tillbaka.....vaknat tidigt som vanligt 04.21 somnade om vaknade 06.30 och har varit vaken sen dess. har kokat en kopp kaffe och satt mig ner med datorn och tänkte skriva några rader.
har sovit ,nja.....ett par timmar ,men känner mig fortfarande trött. drömt en hel del.
känner mig slö och likgiltig men jag måste ju klä på mig och göra mig klar och redo för arbetsdagen. men nu blir det att dricka kaffe först....
TACK för din kommentar vännen....ja äta ja....det är lättare sagt än gjort. det blir ju inte mycket mat när jag är ensam men jag försöker i alla fall. ja precis så mycket guld är du värd =)...kul att höra av dig ,hör av dig så mycket du vill och kom förbi och drick kaffe nångång det skulle göra mig glad.=). ha en fin dag.
idag är det tråkväder ,det regnar och är mulet .....å vad jag önskar mig sol jag behöver D-vitamin i mängder.....nä nu ska jag dricka kaffe...hej hej

Inga kommentarer: