söndag 23 juni 2013

uppstigen

klev upp strax före 08.00 för att ta en dusch efter det så kokade jag en kopp kaffe. fortfarande trött och slö så kröp jag under täcket i sängen. för en stund sen ringde pappa och han är påväg hit. klev upp och klädde på mig.
har hunnit ner till tvättstugan och ändra en tvättid och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och skriver några rader.inte för att gnälla men jag har h-vetes mycket värk ,blir jag tvungen att ta värktabletter ...hmm...gillar jag ju inte det  för de hjälper ju liksom inte så mycket och jag blir mest bara ännu mer trött.....nåja jag biter ihop och kämpar.....
vill hitta på nåt roligt att göra idag men vet inte vad....önskar min bästa vän kommer förbi för att surrar o dricker kaffe.....=)....
lämna gärna kommentarer.  hej hej.....

Inga kommentarer: