tisdag 4 juni 2013

jobb middag och fix

telefonen ringde en stund innan jag skulle i väg på jobbet och jag la undan min bok =)....det är liksom lite svårt att inte fastna i boken =).....nåja jag knatade i väg på jobbet medan jag pratade med bästaste vännen. =) önskar att vi snart träffas behöver lite positiv energi av dig =).....
jobbade mina timmar och under tiden shoppade jag lite mer nytt som kommit från strömshaga....=)
när klockan var runt 14 så gick jag hem fullastad med saker som jag handlat. jag bar hem torkställningen som jag köpt från ikea och en påse med andra saker jag köpt på jobbet. =)...väl hemma så intog jag ryggläge i soffan ,trött och slö. pratat  med bästaste vännen på eftermiddagen  du måste ta det lugnt och vila mellanåt ,var rädd om dig och sköt om dig =)....när jag slutat slöa vi 15.30 så ställde jag mig vid spisen för att laga mat ,ensam hemma. Anton kom hem och ville käka efter en stund men eftersom
dagens middag: ris kyckling o currysås

inte maten var klar så drog han i väg.
när maten var klar så var det ingen mer än jag hemma. en stund senare kom i alla fall Oscar hem o käkade sen drog han i väg ut.
jag har precis duschat och bytt om känner mig slö ,vet inte vad jag ska göra nu då ...hmm....om jag inte har annat att göra så läser jag min bok ....ett bra tidsfördriv....=) en BRA bok.....
nåja nu ska jag sluta surra ....
lite shopping på jobbet =)

Inga kommentarer: