måndag 24 juni 2013

måndag jobb och bilbingo

for på jobbet och jobbade mina timmar fullt upp framför datorn ,i butiken mm....när klockan slog 14 så gick jag hem. ensam hemma lugnt o skönt. tog en dusch och böt om käkade lite och sen blev det vila ett tag i väntan på att åka i väg på bilbingo. =).....vid kl 17 blev jag uppraggad av mina kompisar och vi åkte i väg till Antnäs med hopp om att vinna en storvinst.=)...
trevligt och kul med bilbingo trots att vi blev utan vinst. kvällen har passerat och hemma var jag strax efter kl 22. tack för sällskapet i kväll bästa vännen ,längtar redan tills nästa gång vi ses =)...
har tagit mig en dusch och ätit nån macka och nu är jag nerbäddad i sängen med datorn i knät. tvn surrar och när jag skrivit några rader så blir det att försöka sova. jag har mega mycket värk men jag hoppas jag ska kunna sova ett par timmar i alla fall.
det har varit hyfsat bra väder mestadels sol idag förrutom då det kom ett regnil som heter duga på förmiddagen. håller tummarna för att vädret ska bli fint väder åtminstone ett par dagar framåt.....=)...
sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: