tisdag 11 juni 2013

innan

nu är det lite senare kväll och jag är tillbaka med några rader och funderingar innan jag tar och läser min bok. har inte gjort så mycket i kväll varit ut en sväng och hämtat några par skor ,slappat sett tv ,donat o grejat egentligen mest svamlat. Anton har varit hit en sväng men for som vanligt efter några minuter ,han har aldrig ro att stanna av en längre stund. så är det ju med dagens ungar =)....
jag har tänt mitt doftljus sitter och tittar in i lågan mellanåt och funderar.....
en och annan frågar hur det är och hur jag trivs i läggan.....och jag svarar då nja det går väl bra för vad har jag för val. jag vill ju inte vara den som gnäller så jag säger ungefär hur jag känner mig....
hmm... okej ,jag har ingen matlust ,äter 2- 3 mackor /dag ,dricker kaffe ,te och snusar....äter inte alls nåt som är nyttigt och ger mig så mycket energi. sover som vanligt inte sådär jättebra. känner mig oftast tom ,ledsen ,uppgiven , less uttråkad  och funderar på ska det vara så här?.....jag tänker ofta på att tänk om min dröm kunde bli verklighet då VET  jag att jag äntligen skulle  må bra och vara lycklig och då skulle matlusten komma tillbaka och jag skulle få hur myckt energi som helst...=).... jag drömmer ,hoppas och längtar ....
nånå....jag biter i hop o kämpar och tänker att det finns säkert de som har det värre ....
nu blir det att läsa min bok innan jag ska försöka sova.
jag jobbar 10-14 i morgon och jag vaknar väl som vanligt tidigt.....
sov så gott o dröm sött


Inga kommentarer: