fredag 7 juni 2013

det dröjde...

det dröjde inte länge efter att jag kommit hem så började åskan mullra och kort därefter öste regnet ner.....där var förklaringen till att jag har haft mer värk än normalt idag. mina handleder värker så mycket i kväll och jag skulle gärna bli av med dem men hur skulle jag då kunna knappra på tangenterna?...hmm....dem får bli kvar ,jag hoppas den outhärdliga värken släpper snart.....
Oscar kom hem för ett tag sen just innan ovädret startade.
nu är tvn i gång igen och han spelar spel medan jag bloggar och snart fortsätter jag läsa för annat kuligare har jag inte att göra. känner mig ganska trött så det blir läsa en stund sen innan jag somnar.....
skulle vara trevligt att vakna upp och se solen i morgon ,trots att väderprognosen lovar ostadigt och regnigt väder .....nånå man kan ju alltid önska sig bra väder. mina önskningar blir sällan verklighet tråkigt men sant......
sov så gott och dröm sött

Inga kommentarer: