onsdag 26 juni 2013

onsdag jobb ,frissan mm...

gick i rask takt i väg på jobbet strax efter 09.00 i morse. började jobba så fort jag kom dit ,pratade i telefon satt vid datorn var i butiken mm....fullt ös som vanligt.
medan jag satt vid datorn så hörde bästaste vännen av sig och jag kunde prata en lång stund medan jag jobbade. gott att få prata med dig ALLTID lika glad  att surra med dig.=) tack för att du finns =)....min guldklimp =).....
när klockan var 14 så sprang jag till frissan och placerade mig i stolen. det tog endast 1,5 timme och resultatet är helt okej. =)....frissan är både trevlig och duktig .....
när jag var klar där gick jag ut på byn mötte upp min far som var påväg  till mig för att hämta sina kläder.
han skulle lämna in diverse spel så jag passade på att göra likadant. =) nu håller jag tummarna för vinst ikväll. jkvällens spel en liten v86 ,dagens dubbel ,lotto o keno.
sen for vi hem hit han hämtade sina kläder och jag liftade ut på byn med han. han är hos lillasyster och verkar trivas där.
när jag kom ut på byn så gick jag på jobbet och det hade kommit nya kläder från line of oslo ,det blev lite shopping =). jag stannade där en stund packade upp ,märkte och hängde fram kläderna. efter att ha varit där ett tag så tog jag min påse med mat jag handlat på coop och kläderna jag köpt och knatade hem.
sååå trött och fundersam denna dag. jag har tagit en dusch bytt om ,ätit en ost o skinkpaj och nu slöar jag bara. tvn surrar medan jag bloggar. ensam hemma så det är lugnt och jag har mycket tid att fundera. tankarna är många likaså frågorna som snurrar runt i huvudet.....
vad jag ska göra i kväll vet jag inte men eftersom jag är så trött så blir det att slöa om jag inte hittar på nåt annat att fördriva tiden med.
idag har det varit riktigt varmt o skönt ute hoppas det fortsätter att vara varmt och härligt väder länge nu.....
nu ska jag sluta surra.....hej så länge..

lite nytt från line of oslo snygg vit blus och en snygg rosa top ,det blev dagens shopping

Inga kommentarer: