söndag 23 juni 2013

söndagkväll

pappa blev tvärsugen på en burgare så for ut på grillen och köpte en 90 g ostburgare var och käkade. mätt i magen så for vi hem igen. pappa la sig o sov en stund och jag höll mig vaken plockade lite o donade allt för att hålla mig vaken. när klockan var strax efter kl 19 så tyckte jag att vi kunde fara ut och åka för att ha nåt att göra.
vi for iväg ut och körde runt på byn sen sa pappa att vi drar till anna i arnemark och det gjorde vi . medan han körde så surrade jag med bästa vännen i telefonen =). så gott att få se dig ikväll och att få surra med dig ,blir alltid på lika bra humör du ger mig energi ,min diamant.=)....
vi var hos anna o jonas drygt en timme sen var det dags att åka hem.
medan vi åkte hem så surrade jag en stund i telefonen igen....pappa tycker att jag bor i telefon att jag alltid surrar i telefon =)...
väl hemma så har jag plockat lite gått ut med sopor och sen tog jag en dusch och nu ligger jag i min säng under täcket med datorn i knät. när jag bloggat så blir det att se lite tv innan jag stänger mina två blå......
i morgon jobbar jag som vanligt 10-14 .....
sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: