lördag 29 juni 2013

lördagkväll ,cruising på byn

nyss hemkommen efter att ha varit ut på byn. ikväll är det cruising på byn en hel massa folk inte många raggarbilar men många andra vanliga bilar , ändå kul. hade med mig pappa som blev lite lätt överförfriskad. följde med han in på clarys  krog ett nyöppnat ställe här på byn där var vi en liten stund tills han hade hällt i sig en öl sen ut på byn för att se och surra med folk.
efter ett tag blev jag less det hade börjat regna och jag började gå hem. kort därefter blev jag uppraggad och åkte en till ragg. eftersom jag ska jobba i morgon så behöver jag få sova i natt. pappa han ville inte sova så han blir just nu skjutsad till lillasyster i arnemark.....yeeey .....helt ensam det är lugnt och skönt. slappar och bloggar lite. jag jobbar 12-15 i morgon så jag har hela morgonen för mig själv och kan göra vad jag vill.....=)
undrar om jag vunnit nå på lottot i kväll...jaja orkar jag så rättar jag kupongen ikväll eller så i morgon. nu säger jag sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: