torsdag 13 juni 2013

min morgon ,dag och eftermiddag

drack mitt morgonkaffe o slappade ,uttråkad som vanligt. när klockan var strax före 09.00 så klädde jag på mig och gjorde mig klar för att gå till jobbet....och dåååå när klockan var ganska precis 09.00 så ringde bästaste vännen ,KUL =).......fick främmande sååå mysigt ,vilken superduper bra start på dagen helt plötsligt fick jag tillbaka min energi ,DU ger mig den  energi som  jag behöver ,säger det igen DU är GULD värd vännen. bamsekram till dig. =).....
klockan tickade och det blev dags för mig att hä mig på jobbet.
jobbade mina timmar i full fart =).....packade och skickade paket ,hjälpte kunder i butiken mm....när klockan var några minuter efter 14 så gick jag hem tog en dusch och böt om. hoppade upp på cykeln och for i väg förbi min kompis ,där var ingen hemma så jag trampade hem igen.
sen var jag hemma nån timme ,pratade i telefon ett tag därefter for jag i väg ut en sväng träffade bästaste vännen =)....surrade ,alltid lika mysigt att träffas och surra med dig =).....
efter en stund var jag hemma igen.....pratade i telefon och sen for jag i väg till min kompis som hade kommit hem. telefonen ringde och jag cyklade hem och här istter jag nu och bloggar telefonen har ringt lite mer ....=) vissa dagar är telefonen så tyst andra dagar går telefonen varm. =).....
det ser ut att bli en regnig kväll funderar på att nu bara slappa känner mig trött o slö.
dagen har varit helt okej =)
jaja jag får se vad jag hittar på....ha en braig kväll

Inga kommentarer: