tisdag 11 juni 2013

mys , jobb och svammel

jag vaknade tidigt som sagt. när jag varit pigg klarvaken ett tag och druckit kaffe låg jag här i soffan och bara slappade och kände mig som vanligt sjukt UTTRÅKAD och LESS. efter ett telefonsamtal så blev jag genast på bättre humör och morgonen blev MYSIG och BÄST.
tänk vad ett telefonsamtal kan göra en på så bra humör ,DU bästaste vännen är värd din vikt i GULD.du vet var jag finns hör av dig och kom förbi o drick kaffe när helst du vill det skulle göra mig gott. =)....
när klockan var vid 09.20 hoppade jag upp på cykeln och for på jobbet. så fort jag kom dit började jag jobba ,full fart.......=)....de behövde mig på de andra butikerna så jag sprang över dit när jag hade öppnat butiken vid 10. resten av mina timmar tillbringade jag  framför kassan med datajobb ,hjälpte kunder mm....kul =)....när klockan var ganska precis 14 cyklade jag hem och Anton kom förbi en snabb sväng och for sen igen.
tog mig en dusch och därefter åt jag två hårdbrödskivor. intog ryggläge och sov ett tag , skönt att vila en stund.
åter vaken så bestämde jag mig för att fara ut en sväng för att handla lite mat. kan va bra att ha om jag skulle bli hungrig nån dag =).... ringde Oscar som kom och hjälpte mig bära hem det jag handlat.
nu är jag åter hemma och funderar på vad jag nu ska hitta på att göra resten av kvällen.....är så ini h-vete rastlös så hälften vore nog......
har diverse lampor hylla och tavla som jag skulle vilja få upp på plats , har lite svårt att nå upp till taket och har inte nå verktyg ...hmm....önskar bästaste vännen min vill hjälpa mig nån kväll =)....
nånå.....hej så länge
har köpt ett doftljus som luktar så gott

Inga kommentarer: