torsdag 27 juni 2013

tråkkvällen blev bäst....

sen jag kom från jobbet i eftermiddag har jag bara varit hemma och mest bara svamlat. så tidigare i kväll rörde jag i hop en kaksmet (citronkaksmix) o ställde in den i ugnen. nångång måste jag ju baka....kakan blev hyfsad ,ätbar. =)....tråkkvällen blev bäst när bästaste vännen hörde av sig och kom förbi. =).... jag lyser alltid upp när jag ser dig ,du är min energikälla =) ,min dyrbara diamant tack för ditt sällskap.
efter ett tag blev jag åter igen ensam =(.....har plockat undan och sen tog jag en dusch,vilket var nödvändigt.
har  druckit en kopp varm choklad ( kommer inte i håg sist jag drack varm choklad) och ätitt 2 hårdbrödskivor.
är nu nerbäddad i sängen under täcket med datorn i knät för att blogga lite.
det är megavarmt i läggan har haft små fönstren öppna under kvällen för att få in lite luft men dem är stängda nu för att jag inte ska få in så mycket mygg i natt för då är det riktigt omöjligt att sova.
i morgon är det fredag och jag jobbar som vanligt 10-14 sen är jag ledig fram till söndag kl 12 då jag jobbar i butiken mellan 12-15. en kort helg men min semester närmar sig....=)....kan bli skönt att vara ledig några dagar. men vad ska jag då göra?...hmm....det är nåt att fundera på.
nåja nu blir det se lite tv sen läsa min bok innan jag försöker sova. i natt kommer jag att drömma sött det är jag säker på......=)
sov sött ......

Inga kommentarer: