lördag 15 juni 2013

lite av varje ,spel och surr

dagen har jag tillbringat på ranten med min pappa. vi har varit ut och åkt for till arvidsträsk där var det trollingfisketävling ,loppis ,hamburgare och korv med bröd. där var vi ett par timmar med kompisar surrade och hade en trevlig dag, fastän jag inte kunde fiska från båten. nångång kanske jag också får fiska från båten =)...
sen på eftermiddagen strax före kl 17 var vi åter hemma. pojkarna har varit hit ett par gånger och hälsat på.  vi har varit hemma hela kvällen ,vi har surrat och har hållit tummarna för en vinst på travet. travet är precis klart och vi båda hade 7 rätt på v75 och jag fick in dagens dubbel ,det blev en liten vinst ,men jag fick in alla rätt det är huvudsaken =)....
så himla kul och mysigt att du min bästaste  vän har hört av sig i kväll. du vet väl om att du är värdefull min diamant. saknar dig och längtar till vi träffas.nu har han slutat surra och ser en film på tv4 och jag kan i lugn och ro skriva några rader...=)...nu blir det att se lite tv och sen bädda ner mig och försöka sova ett par timmar....i morgon är en ny dag....sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: