fredag 28 juni 2013

fredagkväll

var ensam hemma till klockan var närmare kl 20 då kom pappa. han ville ha lugn o ro och stannar till i morgon.
har varit hemma det mesta av kvällen. två svängar har jag varit ut o cyklat förbi o handlat. nu sist jag var ut köpte jag cigg åt pappa så han klarar sig till i morgon. några enstaka bilar annars ganska dött ute på byn.
vad jag ska göra i morgon vet jag inte men absolut nåt vill jag göra på min lediga dag, nåt kul.
jag kan ju inte bara sitta hemma o tråka. jag vill leva mitt liv ,vara lycklig.  jag önskar mig så mycket mer av mitt liv.....JAG VILL HA.......... hoppas jag förgäves eller är det värt att hoppas på att jag kan få  det bästa? är jag värd det bästa?.....tankarna mina är många.
tror jag ska se lite tv och fundera lite.....hej hej

Inga kommentarer: