tisdag 18 juni 2013

tisdagkväll

efter att ha varit och rantat har vi bara varit hemma förrutom då jag for ut och  cyklade en sväng.
är bara trött och slö ,hoppas det vänder snart.
resten av kvällen fortsätter jag att se tv och surra med pappa och Oscar. just nu är dem inne i köket och rumsterar ,pappa serverar Oscar mat så att han inte tynar bort =)......
imorgon blir det middag och en god vän är bjuden på gomat....=)...det ser jag fram emot.....=)
vilken tid på dygnet som helst  kan den mannen laga mat och fixa o dona.....vilket jäkla intresse ....han frågade mig precis ska jag laga mat till dig , är du inte hungrig? =).....
i morgon jobbar jag som vanligt 10-14 sen har jag tvättstuga på eftermiddag....
nånå.....nu ska jag avsluta mitt inlägg och säger god natt sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: