torsdag 27 juni 2013

torsdag em

kom hem för ett tag sen. regnigt grått och kallt idag =(......jag vill ju att solen ska visa sig.
nåja det kanske blir en solig dag i morgon.
gick hem vid kl 14 och då jag kom hem såg jag att det hade börjat regna ,vilken tur att jag hann inomhus innan regnet kom.
har tagit en dusch ,ätit macka druckit en kopp kaffe och nu känner jag mig bara slö och har tråkigt.....
vill göra nåt roligt ,kanske nåt mysigt med nån mysig go bästa vän. =)....
bästaste vännen har jag hört av idag och jag blir så glad varje gång jag hör av dig =)....tänker på dig vännen. hör av dig när helst du vill.
vill prata och lyssna när du pratar ,tid har jag i överflöd. kram till dig.
idag har jag suttit och jobbat vid datorn och varit i butiken timmarna har som vanligt rusat i väg. skönt att vara hemma och vila en stund ,bara en liten stund för sen skulle jag gärna göra nåt kuligt som sagt. =).....
nu ska jag inte surra så mycket mer ska se tv och vila en stund....hej på ett tag....

fina skyltar säljer vi i butiken =)

Inga kommentarer: