lördag 29 juni 2013

lördagmorgon

kollade på tv och surrade med pappa hela gårkvällen. blev trött och försökte sova men hur lätt är det när han är vaken och surrar?....nåja efter att ha vridit och vänt mg ett par timmar somnade jag iaf. runt 03.00 kollade jag på klockan sist och slog upp mina två blå 06.33.
3.5 timmars sömn ,det är nog så lite men hur bär man sig åt för att sova? ...en sak är att man inte ska ligga och fundera för då är det svårt att somna men hur bär man sig åt för att sluta fundera?....jag har nog så mycket bekymmer ,hälften vore nog. tänk om jag hade nån att dela mina bekymmer med då skulle det inte kännas lika tungt. "bekymmers ryggsäcken " hade gärna fått vara lite lättare.
nåja nu ska jag försöka att inte fundera så djupt.
pappa sover så här är det ganska så tyst.
det skulle ju bli sol och fint väder idag men det ser inte riktigt så ut. det är molnigt och solen vill spricka fram bakom molnen men lyckas solen ta sig framför molnen idag ?....
undrar vad jag ska hitta på idag ååhh vad jag önskar att det kunde hända nåt kul ,tänk om min önskan kunde gå i uppfyllelse =)....
live the Life you love.....carpe diem ....

Inga kommentarer: