söndag 30 juni 2013

en sväng och wallander

eftersom jag for och glömde cykeln på jobbet så var det bara för mig att knata i väg ut och hämta cykeln så att jag har den i morgon när jag ska på jobbet. ibland går jag på jobbet ibland cyklar jag det beror på hur bråttom jag har i väg....
nåja när jag var hemma så tog jag en dusch och nu sitter jag här med datorn i knät. pappa sitter och ser wallander som visas på tv4. idag har det varit varmt och jag hoppas och tror att värmen håller i sig lääänge nu =) det är nära semester för mig nu ,endast fyra timmar på jobbet sen semester.....vill hitta på nåt kul att fördriva tiden med. =)......
värken är hemsk jag har varit tvungen att ta tabletter i hopp om att det ska lindra värken men inte har det gjort det. det är bara bita ihop ännu mer och låtsas att allt e perfekt.
att ta medicin är inte roligt men att ha roligt är bra medicin....
hej så länge

Inga kommentarer: