söndag 30 juni 2013

surrelisurr

Tadaaa....nu är jag här igen.....inget att göra så jag kan lika gärna surra här en stund. min diamant (bästaste vän) har hört av sig och det gör mig alltid lika glad. lika tråkigt varje gång då vi måste säga hej då. =(.....kram till dig min diamant.
pappa ser fortfarande wallander på tv4 här är det inget surr när det är spännande på tv.
klockan börjar närma sig dags att bädda ner mig. men frågan är kommer jag överhuvudtaget att få nån sömn i natt när jag har denna hemska värk...hmm...kan nog bli svårt att kunna sova kan jag gissa. det blir åter en såndär sömnlös natt som är ofta förekommande.....ungefär varannan ,var tredje natt sover jag hyfsat bra......men det är läääängesen jag sov ordentligt och var riktigt utvilad. nånå....jag är van ,van med det mesta tyvärr......
jaha...nu tror jag att jag säger tack och hej från mig och kommer jag inte tillbaka nåt mer i kväll så säger jag sov gott

Inga kommentarer: