onsdag 12 juni 2013

det går upp det går ner

efter en fullspäckad dag så cyklade jag hem efter jobbet. in i läggan en snabb sväng och sen i väg till en kompis ,hämtade en av hennes pojkar och for hem. ringde Oscar han kom förbi. de fikade ,åt godis och spelade spel en stund medan regnet öste ner ute.
när det slutat regna så for vi iväg ut och cyklade en stund innan vi for hem till kompisen. var där en stund sen var det dags för mig att fara hem för att ta en dusch och vila. frusen till tusen ,idag är det rent av kallt ute...brr...
liksom vissa andra dagar går det upp och det går ner.....tänk om man kunde låsa in alla känslorna. det är jobbigt när alla känslorna kommer på en och samma gång.....ledsen ,dissad, uppgiven ,less  mm....när ska det bli bättre?.....det är ingen ide' att gråta ,men jag kan inte alltid hindra tårarna från att trilla nerför kinderna.....utanpå syns det inte men inombords känns det förjävligt....nåja jag ska försöka att tänka positivt och inte gnälla för jag är egentligen ingen gnällspik......
det går upp det går ner......

Inga kommentarer: