lördag 22 juni 2013

slö slapp och likgiltig

den här dagen har det inte hänt så mycket. tråkväder med regn o åska.
det bästa med den här dagen var på morgon när jag fick oväntat besök av dig min bästa vän. =) sen har resten av dagen bara varit tråkig =(.....
kan inte riktigt förstå jag har varit hur trött som helst hela dagen det har blivit många "powernaps" men ändå inte blivit nå piggare. jag har ätit fil o mackor o lite godis under dagen men ändå trött och orkeslös.
har varit ensam hela dagen tidigare i kväll kom Oscar förbi en minut och for sen igen. här är det lugnt och tyst. önskar att telefonen kunde ringa och jag får nåt att göra. har hängt i soffan hela kvällen och sett tv för att få tiden till att gå.
i morgon söndag och jag är ledig och kan göra vad jag vill kan ligga kvar under täcket tills jag känner för att kliva upp ......
kvällens spel har jag inte kommit i håg att kolla ,det måste jag kolla innan jag lägger i från mig datorn. jag har bäddat ner mig under täcket tvn surrar kvällens film på tv4 är bröllopsfotografen.
om min önskan skulle gå i uppfyllelse skulle jag bli världens lyckligaste och må bäst.jag hoppas ,väntar och längtar....
just idag är jag slö slapp och likgiltig.....
nu ska jag rätta mina spel och sen se tv tills jag somnar sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: