lördag 28 augusti 2010

en kväll hemma

i tv soffan. oscar har varit hemma och ute med kompisar. roger o anton kom ner nu i kväll vid 20 för att äta och duscha. anton ville köra en ragg ,så vi for ut en sväng och förbi in på ok. där vid 22 var det folktomt knappt nån ute ,men det är nog vanligt en lördag kväll på byn.
nu är klockan 22.45 roger o pojkarna lämnade av mig strax efter 22 och for upp till sovstugan. kvar hemma är jag ,ser en film på tv4 bröllopsfotografen då det blev reklam så passade jag på att blogga lite =).
nu har filmen börjat om. vi har vunnit lite på kenot i kväll L ,åtminstone fick vi in kungen på en rad. haha....det tar sig ...snart tar vi storkovan. lottot har jag än inte kollat ....måste kolla....
jag har käkat lite chips och nu dricker jag en kopp te och jag ska väl krypa ner i sängen då jag sett tv ett tag. sov så gott

3 kommentarer:

Anonym sa...

okej har precis kommit hem från klövern blir lägga sej tidigt ha ha gå o lägg dej nu

Anonym sa...

hadde bara sex rätt på lottot skulle haft ett till då hadde det blivit 3 mille snyft

annelie sa...

bara 6 rätt , det är ju alltid nåt ju ,men jag förstår dig för tänk om det varit ett rätt till då hade du varit ekonomiskt oberoende....men snart så kan det ju slå till o bli så.....ha det gott anonym....