söndag 8 augusti 2010

en regnig kväll

söndag kväll ,måndagen närmar sig och denna helg är slut.
har nästan bara varit inomhus denna regniga dag. i vanlig ordning så lagade jag mat ,dagens middag : köttfärsgratäng ,gott. pojkarna blev inte alls så impad av maten för dem åt inget av den. oscars kommentar ,vad har du gjort för nå och rynkade på näsan sa att han inte va hungrig. anton åt rabarberkräm. roger sa faktiskt att maten va god. nåja ät el va hungrig gäller här. behövde handla ,fick skjuts o bärhjälp. det var den lilla stunden till o från affärn jag varit ute på hela dagen ,förrutom att jag varit ut nån sväng på balkongen. tråkigt väder hela långa dagen.pojkarna har haft kompisar ,alltså lägenheten full ikväll ,kul. =) ,runt 20 tiden la sig tystnaden åter i lägenheten då alla åkte iväg. roger o pojkarna sover i sovstugan ,själv sitter jag här i vardagsrummet i soffan hör tvn surra i bakgrunden medan jag sitter framför datorn.
klockan har blivit 21.40 och än är jag för pigg för att sova =). börjar ju inte förrän 06.30 i morgon så det är ingen panik att sova ännu. jag hinner se tv och läsa nåt tag innan jag måste sova.....ha det bra/ting

Inga kommentarer: