torsdag 12 augusti 2010

vinst?

blev det nån vinstrik kväll ?.....svaret på den frågan är kort o konsist ...NEJ....inte ikväll heller snyft. trots ingen vinst på kenot så kan jag inte låta bli att surfa runt på tradera efter att fynda ,bara nåt =)....ja jag vet jag är hopplös. hahaha....kollar efter äkta converse och JA ,det finns en hel del. men det är bara att bestämma vilken färg,stl o pris jag vill betala för ett par.
här har jag mest bara slöat i soffan och klockan den tickar ,snart läggdax för tingeling. 1 arbetsdag kvar av denna vecka som har nummer 32. mörkret har börjat visa sig på kvällarna och jag har börjat tända lampor i fönstren ,vilket är ganska mysigt. nu ska jag se lite på tv3 så jag säger godnatt från mig i tv soffan

1 kommentar:

Anonym sa...

gå nu o lägg dej ha ha så du orkar med kenovinsten imorrn