lördag 21 augusti 2010

inte slappa

....framför tvn ikväll blev det. pojkarna ville upp till b-träsk för att hämta ner nå spel o grejs. roger hade åkt upp dit så snäll som jag är trots att jag bara ville slappa reste jag mig från soffan och skjutsade upp dem och när vi kom ner på byn igen ville dem "ragga" och då körde raggade vi till dem ville åka hem ,vi stannade till på ok för att köpa chips o dricka. hemma igen var vi vid 21.30.
i samma veva kom roger hem och oscar följde med han upp till sovstugan kvar hemma är anton och jag. anton har lagt beslag på ena soffan och jag har som vanligt parkerat i min tvåsits soffa =). nu har jag inte tänkt göra nå mer nytta denna lördag. kolla lite tv ,lite dator och dricka kaffe.....
jag har vunnit ett bud på tradera ikväll ,en kjol =). och nu väntar jag bara mail med betalningsuppgifter så jag kan betala den.....nu ska jag dricka mitt kaffe innan det kallnar ha det bra....

Inga kommentarer: