tisdag 3 augusti 2010

tisdag kväll kl 21.45

och här sitter jag nu....bara slappa o se tv innan det är läggdax. som vanligt har jag jobbat idag 06.30 började dagen ,stämplade ut en stund tidigare , skönt att komma hem lite tidigare. =).
jag tog en dusch innan jag lagade mat ,stekte plättar och stekte hot dog ,alltså dagens middag grillkorv o bröd o plättar. roger o pojkarna tyckte nog om det för dem sa inget. när jag gjort det hängde jag tvätt ,plockade undan lite ,sen var klockan nära 18 ,roger o pojkarna kom hem och strax efter fick jag främmande av en arbetskompis =), vi hade beställt smink som hon levererade hem till mig , samtidigt fick vi träffas för att fika o surra. det blev en del tjejsnack =).
klockan var närmare 20 och samtidigt som hon skulle gå så passade jag på att gå en promenad och mötte upp roger o anton på affärn ,för att åter igen fylla upp kylen i sovstugan.
nu har pojkarna o roger åkt upp till sovstugan o kvar hemma är jag. det är lugnt o tyst ,bara tvn hörs. nu ska jag knapra i mig en hårdmacka o se filmen som visas på tv3 ,trevlig kväll o god natt /kram

Inga kommentarer: