lördag 28 augusti 2010

lördag klockan strax efter 13

har kommit hem efter en sväng ut på byn. jag är hopplös kunde inte låta bli att gå in på mim när jag såg att dem hängt ut kläder utanför entre´n. jag hittade en stickad lång tröja grå i färgen och en mössa som bara var jag ...haha....avslutade med att springa in på konsum och lämna in lotto o keno , nu blir det en storvinst känns det som..=).
sen gick jag hemåt oscar ringde och ville hem ,men jag behövde inte åka upp o hämta han för han skulle få lifta ner med sin farfar.
resten av denna dag blir det väl att slöa. jag har lyckats putsa två fönster men gav upp p g a värk,det är bara inse att jag inte orkar hålla på som en duracellkanin för jämnan ,jobbigt men så är det. jag har nyss hängt tvätt och har startat tvättmaskinen en andra gång i dag.....

Inga kommentarer: