torsdag 26 augusti 2010

en slö kväll hemma

....i kväll har jag mest bara slöat ,tvättat lite kläder o hängt på tork. diskat o plocklat lite. har inte haft mycket ork ,känner mig frusen och torr i halsen ,bara jag inte drar på mig en förkylning. anton o jag har varit hemma ,min mor har varit o hälsat på oscar o roger har varit till b-träsk och kom hem alldeles nu. klockan har blivit 21.20 och vi ser lite tv sneglar på tv4+ ,vad blir det för mat. kul att se matprogram =).
i morgon har jag kvällspass jobbar mellan 12-21. lite sovmorgon ,men jag kliver ändå upp för att väcka pojkarna och se till att dem kommer i väg i tid ,men efter det kan jag vila om jag inte kommer på nåt annat att ägna min tid åt. få se hur mycket energi jag ahr i morgonbitti=). skulle vilja o behöva baka ...
vi vann på kenot i kväll L ,4 rätt på k6 =) och 4 rätt på k8. 15kr och ev en frispelrad på k8 .
ååå va jag känner mig lat o onyttig kanske lika bäst att dra täcket över huvudet snart sov så gott.....

Inga kommentarer: