måndag 8 december 2008

slappar kväll

...klockan är nu 19.48 och jag har kommit ut ur duschen . i eftermiddag har jag bla lagat middag :lasagne ,betyg godkänd. gjort lite nytta men även slappat en hel del med en bok i min hand....haha....jag började läsa sagan om isfolket förra året ,men gjorde uppehåll men nu har jag åter igen börjat läsa ( bok nr 33) där jag slutade. just denna bok är bra och jag har svårt att slita mig från boken....haha....
anton och roger är ute och kör traktor ,för det snöar i kväll och det har blivit varmare för en stund sen visade mätarn -13.3. oscar är inne ,lämnade tvn för att göra sig i ordning för sängen . jag har oxå tänkt bädda ner mig snart för att läsa min bok och sen ska jag sova för att orka jobba i morgon. min värk känns mindre nu i och med att jag vilat lite extra nu i kväll.
kenot har jag än inte kollat för dragningen var flyttad p g a handbollsmatch på tv4....hmm....bäst att kolla om vi vunnit nåt....haha.....ha en bra kväll så hörs vi i morgon/kram

Inga kommentarer: