lördag 6 december 2008

lördag morgon

klockan är endast 08.14 och jag sitter här. klev upp för ca 40 minuter sen ....gäsp......idag är det basar på oscars skola och han ska jobba där i dag ,sälja olika grejor skolans elever gjort under hösten. basaren är mellan 10-13 .

i går fredag jobbade jag som vanligt ,stämplade ut 16 och fick då vänta på bussen till 16.40.....kom innanför dörren hemma 16.55 både trött och huvudvärk....roger som var ledig hela dagen var hemma så även pojkarna. jag tvättade av mig och la mig för att vila lite innan det var dax för mig att åka och jobba i gen på kvällen....pust....18.45 var jag på jobbet oscar följde med för att roger och anton for till rogers föräldrar och oscar är ju allergisk mot katt och dem har en katt där hemma. onödigt att utsätta oscar för det eftersom han blir snorig och liknar en förkylning då han utsätts för katt.

nåväl vi hade städat klart vid 20 och kunde då ta helg. jag och oscar handlade lite i väntan på att få skjuts hem. innan vi åkte hem köpte vi hem pizza ....haha....

väl hemma ställde jag mig i duschen och sen käkade jag pizza. jag bäddade ner mig ganska tidigt (21.30) för att glo på tv en stund innan jag somnade. oscar la sig för att sova. roger och anton var ute i garaget. kenot gav

Inga kommentarer: