onsdag 3 december 2008

onsdag kväll kl 19.37


oc jag har precis gjort undan lite hushållssysslor ,nu har jag ett par minuter då jag kan sitta vid datorn och skriva ett par rader.

i går tisdag startade jag inte datorn nåt ,den fick vila .....haha. jag kände mig trött och allmänt slö i går. men de vanliga sysslorna kommer jag inte undan hur slö jag än känner mig......

ikväll känner jag mig inte fullt lika trött som i går ,men jag har ändå hunnit vila sen jag kom hem. jag har gjort de vanliga sysslorna. roger hjälpte mig att laga middag (steka upp fläskpannkakan som jag gjorde i går) ,det är aldrig helt fel att få lite hjälp .

dagens väder : snö och några minus grader.

idag har jag jobbat som vanligt och på lunchen köpte jag julklappar åt pojkarna ,har än några oköpta. jag har tänkt gör det enkelt i år och beställa via nätet.....

jag hämtade oscar efter jobbet och vi mötte anton sen kom roger och hämtade oss och vi åkte hem. roger och anton är nu ute i garaget medan oscar spelar tv spel och jag sitter ju här ....haha...vi väntar på att bonde söker fru ska börja (20.00) ,det får man bara inte missa....haha

grattis på födelsedagen än en gång L hoppas din dag varit bra , du kanske har fått nån fler present....haha.... jag hoppas du får vinna på presenten du fick av mig . kvällens keno gav några enstaka kronor......typiskt att vi aldrig får en storvinst....nu är det snart tv dax ,ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: