torsdag 4 december 2008

ännu en snöig dag

klockan är nu 19.43 och jag har precis satt ner rumpan i soffan framför datorn. jag är ganska trött men kan ju inte än bädda ner mig....haha...har fortfarande lite sysslor att uträtta denna kväll.....pust.....
idag har jag jobbat som vanligt. klev upp gjorde mig klar för att åka buss ner på byn 06.30. oscar och anton åkte skolbussen en timme senare till skolan ,det verkar ha gått bra dem hade inte bråkat nåt....haha....efter jobbet väntade jag och oscar på roger och medan vi gjorde det så passade vi på att fika lite på cafeet. innan vi åkte hem så var vi tvungna att handla hem lite käk. väl hemma närmare 17.30 så hade jag en del att göra , som vanligt.....
eftersom det snöat en del på eftermiddagen så är roger ute och skottar och oscar är ute och leker. men snart är det läggdax för lilleman. anton är nerre på byn hos tjejen och roger åker ner och hämtar han om nån timme.
kenot har jag än inte kollat ,så hoppet om en stor vinst har jag kvar.....haha....... hoppas du haft en lugn kväll L ,vi syns i morgon nu har jag inte tid att sitta vid datorn ,hörs /ting

Inga kommentarer: